Wie zijn wij | ABD Renault
De drie zerkerheden van ABD Renault

Telefonische medewerkers ABD

Vergeten om uw auto in te plannen voor APK en/of onderhoud? Onze medewerkers Reitse, Aukje, Janke en Anneke houden dit ook voor u in de gaten, het kan dus zijn dat u door hen wordt gebeld voor het maken van een afspraak.

ABD is in 1975 gestart met Nissan activiteiten maar de Renault tak heeft een rijkere historie.

In 1969 stichtte Geert Rosier destijds Autobedrijf Rosier aan de Kolken. In 1973 is het bedrijf verhuisd naar de Burgemeester Wuiteweg 136 waar nu nog steeds ABD Inruilauto is gevestigd. Ook is het bijzonder te noemen dat er nog werknemers van het eerste uur dagelijks werkzaam zijn bij ABD Renault.

Vriendelijk, vakkundig en vertrouwd, dat was het credo, dat anno 2017 nog steeds als een paal boven water staat, maar dan nu voor ABD Renault. In de loop van de tijd zijn ook Heerenveen, Leeuwarden, Sneek en Dokkum toegevoegd. Groeien in tijden van krimp is alleen mogelijk als de medewerkers meedenken met de wensen van de klant. Uiteraard is het ook belangrijk de klant zekerheden te bieden zoals; prijsgarantie, de laagste kosten per kilometer en nooit iets repareren zonder overleg met de klant. De beroemde 3 zekerheden van ABD.

Wij als Friezen staan bekend om onze nuchterheid, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Maar, elk jaar als we weer een prijs winnen voor beste dealer, geeft dit toch alle medewerkers weer een “kick”! Maar omdat wij als Friezen nogal bescheiden zijn, roepen we ook dit niet luid van de toren.

Iedereen doet erg zijn best dat de klant in een “warm bad” terecht komt. Momenteel beveelt 92% ons aan bij familie en vrienden, hiermee staan we voortdurend op de 1e plek als het om beste Renault dealers gaat.

Natuurlijk, gaat er ook bij ons ook wel eens iets mis. Maar met elkaar komen we altijd weer tot een oplossing, wat bijna altijd resulteert in een tevreden klant die terug blijft komen. Uiteraard dragen onze drie zekerheden hier erg in mee, want wij garanderen de laagste kosten per kilometer, wij repareren niets zonder uw toestemming en wij onderhouden uw Renault op maat, dus passend bij uw wensen, budget èn rijgedrag. In een tijd waar klantenbinding bijna niet meer bestaat, laat ABD hiermee zien dat het nog steeds anders kan. Met het groeiende aantal “vaste” klanten varen we tegen de stroom in. We blijven dan ook zeggen:

“Welkom bij ABD”.